Po vytvoření registrace psa v systému
DOGEXPO vás do 48 hodin bude kontaktovat pracovník registračního oddlení. Následně vám bude vystavena faktura s úhradou. Po dohodě s registračním oddělením lze provést úhradu ve smyslu dohody.
Do zprávy pro příjemce napište jméno majitele psa, kterého přihlašoval na výstavu a je v přihlášce uvedený.
Do 7 pracovních dní vám bude odesláno potvrzení o evidenci psa s žádostí o zaslání kopie průkazu původu ve smyslu pokynů uvedených ve VŠEOBECNÝCH USTANOVENÍCH.
Každému účastníkovi budou 3 dny před výstavou doručeny prostřednictvím emailu následující informace:
1) Startovní číslo soutěžícího psa
2) Čas vstupu do výstavního kruhu
3) Startovní číslo do extra soutěží
V případě, že jste takové informace nedostal(a) a jste účastníkem výstavy, máte řádně odeslanou přihlášku a uhrazený výstavní poplatek, kontaktujte nás obratem na email: registrace@dogexpo.cz.
Storno nebo změna přihlášky je možná pouze za poplatek a do termínu uzávěrky. Po uzávěrce již storno ani změna není možná.
Pokud se výstava neuskuteční z důvodů, které nejsou na straně pořadatele, budou výstavní poplatky použity na úhradu nákladů spojených s přípravou výstavy.
Výstavní poplatky za nepřijaté přihlášky budou vráceny zpět na účet, ze kterého byly uhrazeny, do 30 dní od konání výstavy. Není potřeba posílat žádost.
V případě vrácení poplatků z jakéhokoliv důvodu, budou z částky odečteny náklady spojené s vrácením poplatku ve výši 250,- Kč.